Trine & co Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei Skrev ett innlegg her forrige uke, iom at jeg trenger en ny bikini, en slik med en singlettopp til. Liker ikke badedrakter, og ikke vanlige bikinier. Gikk for 1 uke siden innom både HM, kappahl og cubus på Oslo City, men fant det ikke. Nå har det seg slik at jeg klarte å glemme å pakke den jeg har i svømmebagen i dag, og vi skal på babysvøm i dag, så jeg trenger en ny NÅ. Rekker ikke å dra innom hjemme etter bhg og før svømming nemlig
Trine & co Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Det er ikke noe sparkjøp i oslo sentrum :-(
OsloMor Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Glassmagasinet, Steen & strøm sikkert, men de koster vel tilsvarende tenker jeg.
3b@rn Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hei! Var nettopp innom LINDEX på Karl Johan. Mener jeg så noe sånt der. Verdt et forsøk iallfall. Lykke til!
Trine & co Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 Er de ferdige med å pusse opp lindex på Oslo city? Var innom der for en uke siden, og da var det bare kaos, ikke ferdig pussa opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå