Gå til innhold

Flytting av termin på ultralyd

Pusur_mor

Anbefalte innlegg

Hei var på ul den 8. april, og fikk flyttet termin 2-3 uker fram. Hadde sikker mens 29.11.07 Nyttårsaften vardet en blyanttynn blodstripe på papiret når jeg var på do. Jegg hadde noen murringer uka før, og et bekken som krangla litt. Trodde det var mens som kom, men det ble ikke mer. Hadde murringer og gravidsymptomer etter dette også. Dette er min 7. graviditet, men har båret fram 5 friske barn. Mistet i uke 20 i 2005, så jeg tok aldri test.

Da jeg kom på ul sa jm med en gang at dette barnet var mindre enn 18+5. Etter en hardhent ul med noen raske mål, kom hun fram til 15/16 uker. Det hele tok ca 5 min. I 2003 bommet samme jm med 3 uker på min sønn. Jeg fødte da til min termin, og han var veldig fullgått i flg jm som tok imot ham. hun mente hans termin var passert, og at ult var helt feil.

Spørsmålet mitt er hvordan er det mulig å bomme så mye på termin? Jeg har hatt rett termin alle gangene, og går fortsatt etter min termin. Hun sa også at hun ikke trodde det var noe galt med barnet, så jeg trengte ikke å bekymre meg.

Håper du kan svare meg.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...