Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat en bombe dette da, markedsføring på høyt nivå. Vil jo si dette er et hakk værre en de såkalte hetsetrådene mange mener yppert driver med.

Yppert har da innrettet seg ved å fjerne noen bokstaver, mens skravlegjengen nekter å innrette seg på dette og blåser i å respektere det moderator setter som en retningslinje.

Moderator...hva har du tenkt å gjøre med saken?

Annonse

Renate...............................??

Hva er problemet ditt å innrette seg etter noen regler.!!!?

Hvis du sier til dine barn at de ikke skal kaste stein på vinduet, så forlanger du at de hører??, gjør du ikke?

SÅ når moderator her setter opp retningslinjer om reklamering så er det veldig vanskelig for såkalte voksne mennesker å følge dette??

Når andre får på pukkelen fordi de ikke følger reglene her så burde det strengt tatt gjelde for dere også eller?

Dette handler ikke om poser eller nattesøvn, men en gjeng med voksne mennesker som overhode ikke klarer å innrette seg etter oppsatte retningslinjer her.

nå har jeg ikke reklamert for hverken det ene eller det andre. Jeg synes det bare er helt fantastisk at "en gjeng med voksne mennesker", som du sier, sladrer verre enn 3 åringen min!

Der er vel ikke hverken ditt eller de andre anonyme sladrehankene sitt problem om noen er fornøyd med koseposer eller ikke??

Hvorfor denne sladringen hele tiden???

Så du definerer å bli *dritt lei* av reklamene på hønseforumet som sladring?

Det kan ikke falle deg inn at mange av de faste der inne ser seg lei på det at Voksene mennesker ikke klarer å følge en regel?

Hvorfor har det seg slik at andre må følge retningslinjene her når det gjelder andre ting MEN når det kommer til hønsegjengen så skal man liksom unnslippe?

Dette er ikke et fenomen som er blandt nye brukere, men de samme om og om igjen!

Når man velger gang på gang å ikke respektere de retningslinjer vi angir, velger vi å slette profilen til brukeren. Det har vi også gjort i dette tilfellet.

I tillegg er noe over 100 innlegg slettet hvor det reklameres direkte og indirekte for samme produkt.

Du trekker forøvrig frem et viktig poeng; en ting er å ikke overholde de retningslinjer vi angir fordi man viser noe dårlig skjønn, en helt annen ting er å gang på gang gjøre nøyaktig det samme.

Brukere som snikreklamerer tar også opp ressurser som kunne vært brukt på en mer konstruktiv måte og som kommet flere brukere til gode.

Jaha...over 100 innlegg da sier det seg selv at dette tar tid og syntes det er flott innsats dere gjør her nå, for hadde man sluppet unna alle disse reklame trådene som forsåvidt er ufarlige så hadde man kanskje hatt mer tid til værre hetsetråder rundt om.

Og disse klager på dårlig oppfølging på hetsetråder, kanskje på tide at de går i tenkeboksen mens de oppretter en ny profil=)

Jeg bare lurer, er ikke ute etter å krangle, men hvorfor blir nettopp dette slettet, mens andre produkter det snakkes om ikke blir det?

Altså produkter som ikke annonseres på siden tenker jeg på..

Er det slik at ingen av brukerne har lov å nevne k*seposene?

Skjønner jo at produsenten ikke skal reklamere(jeg har ikke sett det forøvrig) men får ikke andre vanlige brukere snakke om de engang og diskutere?

Når det gjelder hetsing og drittslenging og stygge ord syns jeg forøvrig at det er verre.

Setter pris på svar, dette er ikke ment som kritikk.

Annonse

For noen måneder siden hadde vi en runde hvor vi var svært tydelige i forhold til at vi ikke tillater brukere å reklamere for produkter de selv produserer eller er involvert i forhold til forretningsmessig. Vi presiserte at det samme gjaldt produkter produsert av familie eller venner- Tilsvarende at vi ikke godtar kjøp og salg på våre nettsider.

Noen få brukere hadde vi direkte kontakt med som følge av dette, og noen lovte da "bot og bedring" slik at de så avgjort kjenner til våre oppfatninger rundt dette. Lenej er en av disse. Når så en del andre brukere benytter enhver anledning til å reklamere for hhv. lenej og lotp sine produkter, så anser vi det for å være et forsøk på å omgå reglene og vi aksepterer derfor f.eks. ikke at lenej poster en mengde innlegg hvor hun istedetfor å fremheve sitt eget produkt forsøker å markedsføre nettbutikken til lotp.

Det vi derimot har sagt er ok er å diskutere produkter, men da skal hensikten også være å diskutere produkter - ikke å forsøke å omgå de retningslinjene vi har satt.

En mengde små og store bedrifter betaler oss for markedsføring gjennom alle annonsene dere ser på sidene. Det vil selvfølgelig være helt meningsløst at noen må betale for markedsføring, mens andre gjennom å delta som brukere i forumet sørger for gratis markedsføring av sine produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...