christinajentå "høygravid" Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Får en blødning/mens når en går på progynova/progestan? kommer det blødning i rugetida dersom en ikkje er gravid? eller kommer blødningen når en slutter på medisinene? Eg er på rugedag 10 i dag, har stikking i brystene, og mensmurringer. Går å venter på mensen, men får vi den mens vi går på medisiner? håper noen vet...noen som har fått blødning/mens da de ikke var gravide?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 På mitt første forsøk når jeg ikke lykkes, kom spotting, blødning (mens) til vanlig tid... når jeg skulle ha den.. selv på progastan
MK73 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Men vanligvis sies det at man ikke skal få (ordentlig) menstruasjon mens man går på progynova/progestan. Jeg fikk spotting under medisinering, men mensen kom ikke riktig igang før en dag etter slutt på medisinene.
christinajentå "høygravid" Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Under ordinert forsøk fikk eg blødning/mens på 9 rugedag, gikk da på progestan, så vet at eg kan blø dersom eg går på di medisinene. Men ettersom dette er et fryseforsøk så går eg på progynova i tilegg, så jeg lurer på om de sistnevnte gjør at det ikkje kommer noen blødning? noen som har erfaring her???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå