Gå til innhold

Hjelp til å finne grei reise trille/vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips!

Vi trenger en trille/vogn som kan pakkes sammen (tar liten plass) når vi skal ut å reise med fly, men som alikevel er solid. Setet må kunne justeres (sitte/ligge). Gutten vår er 2,5 år men trenger vogn når vi er på ferie. Vi skal snart ha et barn til så det er greit om denne trillen/vognen kan brukes fra ca 6 mnd og oppover.

Håper noen kan dele sine erfaringer med meg!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

maclaren techno. peg perego pilko p3 og bugaboo bee. de er dyre men bra!

Skrevet

carena sprint er billig og bra. Har selv en slik til nettopp slik bruk som du beskriver :)

Skrevet

Peg-Perego Pilko P3!! Anbefaler den på det absolutt varmeste!!! Har akkurat kommet hjem fra 19 dagers tur til Thailand. Mini var 5 mnd og 1 dag da vi reiste. Storkoste seg i vogna og sov godt til alle døgnets tider!! Den har full liggestilling, utrolig god å trille, mye mer solid og mer "polstret" enn de fleste andre triller. I tillegg har den bøyle foran, noe blant anent Mac Laren trillen ikke har. Litt dyr, men Fru Lyng på Sandvika Storsenter (vet ikke hvor i landet du befinner deg), har 30% på alt i butikken nå, så da får man den 1000 billigere enn vanlig pris.

Lykke til i den vanskelige vognjungelen ;-)

Skrevet

Driver og funderer på det samme for tiden. Har en zapp nå, men trenger en med full liggestilling til tulla som er 3 mnd. Har vurdert Peg Perego og tittet på den idag, men den synes jeg blir stor sammenslått. Ihvertfall jeg som er vant til zappen....

Så det blir nok å bestille en Petite Star Zia:

http://baby2travel.co.uk/PetiteStar_Zia.htm

Video kan sees her:

http://www.kiddicare.com/webapp/wcs/stores/servlet/productdisplayA_37_10751_-1__31323_10001_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...