Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har hatt fersk forsøk, har ramlet litt av, kan du si:-)

Jeg er på tredje mensdag, og skal starte å spraye på dag 20..

Hvor lenge går man på spray, før man starter på spøyter? jeg tilhører St.Olav!:-)

*Rart å komme igang igjen!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det mest vanlige er 14 dager på spray før stikkingen starter.

Lykke til!

Skrevet

Okey! Har jo vært igjennom dette før, men av en eller annen idiotisk årsak innbilte jeg meg at det var mye lengre.

Skrevet

Hvis du har endometriose så sprayer man lengre,opptil 4 uker,men ellers er det vanlig med rundt 2 uker.

Skrevet

jeg begynte å spraye på syklusdag 20, som var 4/4. klinikken har ikke tid til å ta meg før i uke 20, så jeg må spraye i nesten fire uker før jeg begynner på sprøytene 30/4. (har ikke endometriose)

du får vel beskjed når du skal starte på sprøytene?

lykke til:-)

Skrevet

Jeg begynte å spraye i går (9.april) og skal begynne med sprøyter den 24.april. Var egentlig meningen jeg skulle begynne den 23.men ettersom UL ble forskøvet med 1 dag (3.mai) begynner jeg også én dag senere på sprøyter. Jeg tilhører også St.Olav=) Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar!

Joda, jeg får beskjed, men satt bare å lurte her og nå, og tenkte det var bedre å spørre her enn og ta opp telefonkø på klinikken:-)

Måtte vite det pga. litt planlegging:-)

Skrevet

Ved Ullevål sprayer man vanligvis i 3-4 uker før man begynner på sprøyter (så lenge det ikke er spesielle årsaker som gjør at det blir enda lenger...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...