Gå til innhold

Noen som vet nå mer om Ane?? Å eventuelt de andre april-damerne???

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så morsomt å se denne tråden, jeg fødte 10.april, klokken 09:07. :) Vi hadde jo ei litt stri tørn med å få han ut... Vannet ble omsider tatt tirsdag 8. og jeg ble satt på riefremmende drypp... Det funka dårlig, så etter noen timer fikk jeg petidin for å sove og for å forsøke å stanse riene... Det gikk ikke, heldigvis egentlig, for dagen etter sto alt meget bedre til for fødsel, så da satte de meg på drypp igjen, etter å ha satt epidural (som ikke funka...) Og 15 timer etter de trilla meg inn på fødestua kom den veldig etterlengta gutten :)

Det skal sies at de fleste hadde gitt opp at han ble å komme ut "rettvegen", så der er hele familien stolt og glad for at det gikk i orden.

Jeg rakk å få en infeksjon etter at de tok vannet, så lillemann hadde litt feber og trengte en liten time på nyfødt intensiv etter at han kom ut... Men alt står bra til nå :) Ingen avskrekkende opplevelse etter litt bearbeiding :)

Skal komme på treff snart :) Gleder meg til å se alle :)

Hehe! Ja e jo kjempelenge sia æ skrev denne tråden! Vi venta i spenning her på nyheter! Heheh!

Godt du ikke fikk helt skrekken etter en sånn lang opplevelse, men å veldig godt for dæ at du fikk føde vanlig.. :-) Kos dæ med lille gutten å nyt det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...