Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har testet nå? Jeg har testet og fått positivt svar:) Er kjempeglad nå!! Men med en MA bak meg er jeg også nervøs for hva som kan skje..... Prøver allikevel å fokusere på å glede meg over nuet. Nederlaget og sorgen ved det å oppdage at det går galt føles fælt uansett, så kan like godt glede meg mens jeg kan:)

Askepott - så at du hadde testet og fått svaak strek. Har du prøvd CB digital? Det var den jeg brukte. Syns det er greit å få enten/eller svar i stedet for å måtte tolke strekene. Og dessuten er det mange som produserer HCG sent, så godt mulig den blir mer positiv etter hvert!! Krysser fingre for deg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter7 :)

Gratulerer sååå mye, så kjekt :))) Misunner deg jeg nå ://

Jeg har to CB digital liggende, tenkte jeg skulle bruke den ene i morgen tidlig :) Men har ikke store troa for å si det sånn. Føles som om mensen er like rundt hjørnet og ellers merker jeg ingenting annet enn at jeg er stuptrøtt tidlig på kvelden. Sambo sier det ikke er likt meg. men....

Nå må du nyte spiren i magen og prøve og ikke tenke hvis, hvis..

Men det er jo lett for meg å si :) Jeg også kommer til å bli redd for å miste, hvis jeg noen gang får oppleve å bli gravid da ;))

Må få høre mer fra deg, spesielt når symptomene kommer snikende en etter en, hihi :))

Klem

Skrevet

Hei sann

Jeg hører ikke til uke 15 jentene. Ligger en uke etter. Leser at Lightblue har hatt menssmerter mer eller mindre hele tiden. Jeg opplever det samme. Går rundt å frykter mensen hele tiden. Er smertene vanlige? Ikke fått så mye info om dette.

Vil så gjerne at det skal gå bra.. ender opp med å analysere alt som skjer i kroppen...

Klem

Skrevet

I dag testet jeg positivt. Hurra! Jeg har hatt enormt med mensmurringer, så det er jo kanskje et godt tegn. Jeg er bare på rugedag 12, så jeg tester igjen til onsdag tenker jeg. Vi skal vel fortsette med Crinone?

Lykke til til alle som skal teste fremover.

Skrevet

Gratulerer så masse masse til dere begge som har testet positivt!! Kose dere masse med det dere sålangt har oppnådd, len dere tilbake og pust ut ;) Det er dere så vel unnt!! Så får en bare håpe at vi andre som skal teste i dagene fremover får følge etter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...