Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Storesøstrene heter Isabell og Seline. Alle 3 navn har felles bokstaver vi liker....men hvilket er finest??????
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 og OLIVER! ikke bry dere om at det er poppis;)
Vannmann35 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 En på jobben har en gutt som heter Oliver, men som uttaler det som Oliiiiver (med lang i) - det synes jeg er litt tungt i forhold til Oliver (med kort i). Har også to venninner med en Oliver, og en nabo med ei Olivia, så er litt lei det navnet egentlig. Ville gått for Philip. Lukas liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Tre veldig fine navn som jeg har på min egen liste, men syns Oliver passer best til søstrenes navn.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Lukas eller Oliver!! Fine navn :-) Ikke Fillip, synes det er altfor sukkersøtt, nusselig og pinglete. Desuten tenker jeg på Musa Phillip, og det gjør jo ikke saken noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Isabell, Seline.....og OLIVER, helt klart finest!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Enten Oliver eller Fillip. Isabell, Seline og Oliver. Eller Isabell, Seline og Fillip. De er begge like fine og passer begge godt. Sjønner at du har problemer med denne. Og jeg er jo ingen hjelp - for jeg kan ikke velge en over den andre heller...beklager, den var ikke lett. Men ikke Lukas hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Oi, den var vanskelig. Like fine alle 3. Alle passer til Isabell og seline. Kan egentlig bare si 'lykke til!'
BlondieMom Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Farlig å legge ut et sånn spørsmål...blir du kanskje i tvil om alle sammen nå.... Er enig med de som sier at Oliver passer best til søstrenes navn! Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Isabell, Seline og Fillip....Og jeg ville skrevet navnet som du gjør, ikke med Ph eller 1 L.... Lykke til....PS Oliver er også fint.. Men litt lei det navnet...Lukas er oppbrukt for lengst, om det betyr noe..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Tusen takk for mange fine svar. Lukas har vi fjernet fra listen. Mellomnavnet skal være Jon etter farfar, så Lukas Jon bli altfor bibelsk for oss. Vi lener oss litt på Oliver, men flaskehalsen med det navnet er at etternavnet vårt også starter på -R. så et annet innlegg om dette. Det er jo kanskje litt tungt, men Oliver er jo fint da, og passer godt til Isabell og Seline. andre forslag som passer? HI
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 patrik kan jo passe til jentenes navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå