Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville også sagt Århus. Kort vei til div. sommerland og legoland, og ikke minst har du Århus Tivoli. Og så er det jo en kjempekoselig by. Har lest hele tråden nå og fikk VELDIG lyst å reise til Århus nå! Var der flere ganger som barn men nå har jeg jammen ikke vært i Danmark på mange år... *sukk*

Jeg bor i KBH men kjenner alle byene og vil helt klart anbefale Århus i din sammen heng.

Byen er på størrelse med Bergen, har et fantastisk sentrum og masse som skjer... dessuten er den litt billigere (ikke mye ) enn KBH. KBH er litt for stor, så det er vanskelig å få noen omgangskreds på så kort tid som et år...

Ålborg.. = Bondelandet....

Ålborg!

Hvorfor?

Stor og veldig godt studentmiljø, også egen norsk studentforening.

Meget kort vei til Lønstrup! (viktig viktig)

Nærhet til både flyplass og båter til Norge.

En hyggelig by, mye å se, mye å finne på.

Hvordan det er med barnevennlighet vet jeg ikke men vil tro at det er lett å få barnehageplass, spesielt i studentbarnehagene (som det er opptil flere av)

Det er universitetsby, de har egen studentby osv osv.

Åååå Kozy - kjenner jeg er litt misunnelig på deg, jeg!! Jeg vil også til Dk og blir ferdig med studiet... Jeg bodde forresten utenfor Ålborg et år, men det er ti år siden nå, København har jeg bare vært på ferie til, og eksen min kom fra Århus, så har vel egentlig ikke noe grunnlag for å uttale meg om hvilken plass som er best... :-)

Annonse

Det skal bli deilig å være ferdig, men det er jo en ulempe også. Sikkert litt vanskeligere å få jobb også må jeg jobbe i 2 år før jeg får autorisasjon for å starte for meg selv. Ikke de største ulempene men... Men du har jo ikke lenge igjen da!

Tillab- Nå sier alle århus utenom deg da! Du måtte ødelegge den fine samstemtheten (kanksje ikke et ord det) he he... Ålborg er det jeg har minst tro på egentlig, men det er mest pga det akademiske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...