Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei. Under graviditeten kjente jeg meg mye roligere og harmonisk, merket det på det meste. Fks at jeg fikk mye bedre kontakt med folk. Nå merker jeg at jeg har kommet tilbake slik jeg var før graviditeten. ett er vanskeligere nå siden jeg var ganske vant før med sånn som det var, men nå har jeg merket forksjellen og synes det er tungt. Alle uro-tankene er tilbake og plager meg om dagen og natten. Jeg har ikke fått hjelp eller medesiner enda, jeg har ikke ville insett at jeg har ADHD og har derfor latt være å ta imot hjelp. Må vel starte snart:( Jeg kjenner meg helt dust og verdiløs. Huff....noen andre som sliter?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hei der!!sliter jeg også.Du er ingen dust eller noe sånt.Jeg har adhd!! har brukt medisin ca 2-3år.måtte slutte da jeg ble gravid.Begynte med medisinene etter en stund da jeg sluttet å amme.Har vært ett slit.Mye hormoner og adhd på toppen av det hele.Har hatt depresjoner og mest ikke årk til å leve.Har 2 fine unger!! det er noe å leve for.Er mye svingninger med oss med adhd.Iallefal når jeg tar ritalitabletter.Må ta dem så ofte!! Tenkte å prøve noe annet.Medisinene har reddet mitt å min sønns liv.Rett og slett.Skulle fått hjelp med det da jeg gikk på skolen.Men da ble du stemplet dum.Ingen viste hva adhd var da.En på adhd møte som sa,i hodet så skal det sitte en mann som skal si hva vi skal gjøre å si å ikke gjøre osv,den mannen har ikke vi i hodet.Så alt blir bare rot.Godt forklart. Syns du skal si det til legen din,så skriver hun en henvisning til psykologen.Finne ut om du har den diagnosen.Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 legen sender deg en henvisning til psykolog.Dem gir diagnose etter samtaler og fylle ut noen skjemaer.Der er voksne.Samme med barn,men legen henviser dem til bup.Der gir dem diagnosen til barn,men tar lengre tid.Det skjønner jeg.!! så ring legen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå