Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 kan man se at det er tvillinger på ultralyd? og om de deler fostersekk: er det mulig og IKKE se det i uke 6-7?
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hos meg så de det hvertfall i uke 7/8.
Trillinger08 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg er gravid med toeggede trillinger, og gyn så bare den ene eneggede tvillingen på første UL. Den andre lå 'bak', og han hadde måttet flytte UL-staven for å se den. Men han ble så sjokkert at han da dro ut UL-staven og avsluttet undersøkelsen etter å ha fått to av hjertene inn samtidig.... Mine eneggede tvillinger deler kun den ytre fostersekken (husker ikke helt hva de heter), men ikke den ytre. Den tredje trillingen har egen både indre og ytre. Er usikker på om jeg har forstått spørsmålet ditt, men håper dette var et svar på spørsmålet ditt ; - )
Thea-81 Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Når det gjelder deling av forstersekk har jeg forstått det sånn at det er lettest å se i begynnelsen av svangerskapet (før uke 12-14). Husker ikke om de så etter det da jeg var 6+4, men det ble hvertfall avklart da jeg var 8+4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå