kaje Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Endelig fattet jeg mot og bestillte time til samtale ang. ED i Valencia. Fikk time allrede 23 April....skummelt, men allikevel viktig å komme seg videre i prosessen.... Masse tanker dukker opp i mitt hodet....
Chaiemae Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Så spennende. Lykke til på samtalen. Tror helt klart at dette er veien å gå for deg. Gleder meg til å høre mere om det på treffet.
40år og vil ha barn! Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hei. Veldig spennende ! Hva er ED? Eggdonasjon? Jeg tror du ønsker dette veldig sterkt så jeg håper virkelig at du får dette til... Ønsker deg virkelig lykke til....
Bedre sent enn aldri Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Så spennende kaje! Jeg har tatt Ed i Barcelona, lyktes på andre forsøk, er 10 uker på vei nå! De har vært veldig proffe, det er de sikkert i Valencia og. Når jeg ikke lyktes første gang var jeg helt knust, men dette kan altså gå vedlig bra, håper det blir din erfaring og! Klem,
Minimamma Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei:) Jeg lurer på hva som har gjort at dere har valg Valencia?? Og Barcelona?? Noe grunn til at dere ikke har valgr Danmark??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå