Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Frans er egentlig et litt fint navn.Litt tysk,men funker også i Norge.Bare et forslag..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Sorry, jeg synes det var et dårlig forslag:( Høres ut som fransk eller noe ufullstendig.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Intressant! Tjæ... Vet ikke helt jeg. Jeg verken liker eller misliker det. Tenker litt på "fillefrans" da... Men jeg Frans er ikke det styggeste navnet.
prebs Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Ja, synes Frans er litt kult. Tenker Frans av Asissi og Frans Liszt, men de er jo ikke de verste å bli assosiert med;-))
Gulp Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Tenkte også på Frans av Assisi. Det er et greit navn, ikke det vakreste jeg vet, men ihvertfall originalt:-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Frans er søtt Dessuten et skikkelig navn, i motsetning til mange andre moderne forslag her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå