Gå til innhold

Ville dere solgt vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 2 når nr 1 akkurat blir 2 år. Vi har flere alternativer:

- Kjøpe oss søskenvogn, og selge duovogna vi har. Etter hvert når nr 1 blir større, gå over til trille og selge søskenvogna igjen.

- Beholde duovogna og trillen vi har. Kjøpe bæreutstyr a la elastisk sjal, og fortsette å bruke de vognene vi har til nr 1 til hun vokser fra vogn. Har null erfaring med bæresjal.

- Vente til nr 2 blir født og se hva slags behov som melder seg.

Alt.1 er det vi mest har tenkt på, for vi liker å ha ting i orden på forhånd sammeliknet med alt.3. Alt.2 er sikkert mange enige i, men jeg er veldig tilbakeholden når det gjelder bæresjal og føler meg grønn på dette området. Jeg er mye alene med barna siden pappaen jobber mye og sent, og derfor holder jeg meg mest til trilleturer og lekeplasser. Liker også trilleturer i byen en gang i mellom, men ser ikke helt for meg at jeg kommer til å reise så mye på handlesenter alene med begge de små. Den førstefødte er veldig aktiv jente og jeg har mareritt om å løpe etter henne rundt over alt med en liten en knytt til kroppen. Føler jeg vil ha mer kontroll med begge i vogn, men det er vanskelig å si om jeg får den største til å sitte i vogn etter hvert. Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg, og trenger desperat andres synspunkter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for et alternativ 4:

beholde duovogna dere har (evt selge trilla om dere må selge noe) og kjøpe en billig søskenvogn. 2 åringen kommer til å sitte mindre og mindre i vogn, men det kan være praktisk å ha muligheten til å ha de begge i vogn, spesielt siden du er endel alene med de.

Samtidig er det veldig godt å ha en singel vogn til minsten til soving ol. Hvis største skal i barnehage ville jag iallefall ikke solgt duo'n.

Skrevet

Enig med hun over. Behold duovogna, slik at du har mulighet til å ta med deg babyen evt 2 åringen alene på tur og kjøp en billig å grei tvillingvogn. Når 2 åringen blir større er ståbrett et godt alternativ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...