lita78ღ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Var forespeilet mandag, men etter UL i dag blir det uttak fredag istede... Kommer nesten litt brått på. Hehe...men klar som et egg jeg! Skal ta ny eggløsningssprøyte denne gangen.Pregnyl 10000IE. Skulle være en kraftigere dose enn jeg har hatt tidligere (ovitriell..) Håper det gjør susen!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Kjempespennende ) Håper dere lykkes nå. Lykke til med uttak, befruktning og ruging!
♥ DAME Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Ååå, så spennende. Deilig å være klar som et egg, hehe. Lykke til med befruktningen lita78 )
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei Oi så spennende lita:-) Ser du skal ha samme el sprøyte som meg denne gangen.Ovitrell..Nå skal det gå bra:-) Jeg tok min første sprøyte i dag,gikk veldig fint.Svidde litt i etterkant men det er vel vanlig?? så kom det en del dråper fra sprøyta før jeg satte den,står jo at det skal komme 1 dråpe...men håper det går bra likevel,hva tror du? Ellers så så det skummelt ut for meg en periode,var på sykehuset i går da jeg kjenner smerter på høyre side av bryst og rygg.De trodde kanskje det var blodpropp(!) i lungen men prøvene var bra i går.Var sikker på at nå måtte jeg avbryte for andre gang men legen sa jeg kunne fortsette når prøven var ok. Om det er blodpropp så er den veldig liten og skal løse seg opp av seg selv.Jada så her går det opp og ned! Typisk at jeg skal få sånne problemer oppi alt.Har slutta og røyke også så det er ikke bare en ting;-) Jeg har merka veldig mye symptomer på sprayen,tror jeg har hatt det meste som en kan få av den,føler meg virkelig i overgangsalderen men det ordner seg vel nå når jeg har begynt på sprøytene. Uansett,det var en oppdatering fra meg. LYKKE TIL I MORRA,skal krysse alt jeg har for at det ordner seg for deg denne gangen. Stor klem
Mille38 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Hei Lita, Vil bare øske deg masse lykke til:)
lita78ღ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 Takk for hyggelige meldinger, jenter:-D Føler meg helt "sprengt" i magen, gleder meg til det er over i morgen, selv om det faktisk er da det starter...
lita78ღ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2008 Da var det heldigvis over. Ligger på sofaen og slapper av. Hadde litt mer smerter i dag enn jeg har hatt på uttak før, men jeg overlevde. Det var verdt det også, fordi resultatet ble 13 egg!! jeg er superstolt over min ene eggstokk:-D
Gjest Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer så utrolig masse, lita!! Krysser fingre og tær for at absolutt alle eggene blir befruktet og deler seg som de skal:))) Lykke til med innsettingen!! Snart er du ruger:)
Susie & Desembergullet Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer, lita! Et imponerende resultat med en eggstokk Lykke til med befruktningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå