Gå til innhold

Første menstruasjon etter MA, hvor lang tid?

lille frø, mor til to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange dager det tar før man får sin første menstruasjon etter en MA. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg fikk mens igjen etter 28 dager. Er nå på dag 5 i syklusen...og gleder meg til eggløsning!

Skrevet

Fikk ikke mens før 12 uker etter MA.

Skrevet

dytter litt her da jeg også lurer på det samme.... :)

Skrevet

5 uker siden MA, og jeg er gravid igjen..... (kun 4 uker....) ;o) Jeg vet med ganske stor sikkerhet at jeg hadde EL 3 uker etter MA. Mensen ville derfor kommet 5 uker etter MA om jeg ikke var gravid igjen.....

Fikk anbefaling om å vente med å prøve til etter første mens.... men vi var uforsiktige, og jammen satt ikke spiren... Redd for å miste igjen, men krysser fingrene for at det skal gå bra!!

Skrevet

5 uker etter MA fikk jeg mensen igjen.

Skrevet

heisann =) jeg mistet i okt, i 10 uke. jeg måtte gå hele 4 mnd før jeg fikk mensen etter utskrapning! føltes ut som en evighet! jeg har snakket med mange ulike leger og de sier alle sammen at vi er så forskjellige at dette er HELT individuelt! det viktigste er at man klarer å slappe av...skulle hatt min 2 mens i beg av april, men har kun hatt små uregelmessige blødninger. kroppen går igjen såpass store forandringer at det kan ta lang tid før man er helt tilbake til seg selv! håper dette hjalp litt! LYKKE TIL =)

Skrevet

ps. er det andre som har måttet vente lenge på første mens...og harr uregelmessige blødninger etter MA?? og som er gravide igjen? noen råd? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...