lille frø, mor til to Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg lurer på hvor mange dager det tar før man får sin første menstruasjon etter en MA. Noen erfaringer?
¤mamma¤ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei, jeg fikk mens igjen etter 28 dager. Er nå på dag 5 i syklusen...og gleder meg til eggløsning!
scoobydo Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 dytter litt her da jeg også lurer på det samme....
Klemzi Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 5 uker siden MA, og jeg er gravid igjen..... (kun 4 uker....) ;o) Jeg vet med ganske stor sikkerhet at jeg hadde EL 3 uker etter MA. Mensen ville derfor kommet 5 uker etter MA om jeg ikke var gravid igjen..... Fikk anbefaling om å vente med å prøve til etter første mens.... men vi var uforsiktige, og jammen satt ikke spiren... Redd for å miste igjen, men krysser fingrene for at det skal gå bra!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 5 uker etter MA fikk jeg mensen igjen.
baby_dilla Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 heisann =) jeg mistet i okt, i 10 uke. jeg måtte gå hele 4 mnd før jeg fikk mensen etter utskrapning! føltes ut som en evighet! jeg har snakket med mange ulike leger og de sier alle sammen at vi er så forskjellige at dette er HELT individuelt! det viktigste er at man klarer å slappe av...skulle hatt min 2 mens i beg av april, men har kun hatt små uregelmessige blødninger. kroppen går igjen såpass store forandringer at det kan ta lang tid før man er helt tilbake til seg selv! håper dette hjalp litt! LYKKE TIL =)
baby_dilla Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 ps. er det andre som har måttet vente lenge på første mens...og harr uregelmessige blødninger etter MA?? og som er gravide igjen? noen råd? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå