Lauren Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Noen som har opplevd å få negativ test pga. for tidlig testing, men likevel gravid noen dager senere?
jons_gravid Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei. Jeg hadde et fryseforsøk i desember, testet på dag ti med negativt resultat. Blodprøven noen dager senere var positiv, det kommer nok an på når kroppen begynte å produsere HCG når man får utslag på testen. (Jeg mistet igjen, men det har jo ikke noe med når man får positiv test å gjøre...) Håper det går bra med deg på tross av blødning, det er jo stadig noen som blør under svangerskapet. Lykke til!
jons_gravid Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Glemte å nevne at da jeg ble gravid med sønnen min i 2006 hadde jeg veldig veldig mye murringer og følelsen av at mensen skulle komme. TIl tider hadde jeg faktisk veldig vondt, og dette varte til jeg var omlag 8 uker på vei. Så mye mensmurringer, vondt i korsryggen og andre symptomer en pleier å ha ved mens kan like godt være syptomer på graviditet. Håper virkelig at det var en festeblødning og at du blir mamma om noen måneder!
Lauren Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Har fått full mens og mye smerter, så toget er vel gått denne gang. Har 4 egg på frys, så jeg får krysse fingrene for at det går bra neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå