AniDal Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei. Hadde vært super happy om du kunne kikka på dette. Kjøpte meg nye briller i desember. Så gikk det e 1 1/2 mnd, så mistet jeg de. Og det er veldig kjedelig. Tror du du kan se hvor de er? Jeg er født 14.06.81 og heter Anita. Vær så snill...
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 går du på skole? eller har du vært ett offentlig sted? lesesal,bibliotek etc?? får inn at de er glemt på ett bord hvor d har vært men de er ivaretatt å det er bare for deg å finne ut hvor du har glemt de å gå å få de tilbake!
AniDal Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Var på bowling den helga, men har ringt ned der to eller tre ganger allerede... Går ikke på skole, var på bowling når jeg var på jobb.
AniDal Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Prøver igjen. Eller om det er noen andre som kan hjelpe meg...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 jeg syns det virker som de ligger på ett kontor eller noe , fordi dem har blitt funnet der du var å ligger nå å venter på at du skal komme å hende dem! føler å at du må lete og eventuelt spørre mange ganger før du finner dem,kanskje ikke alle er oppdatert på om noen har funnet dem der de er??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå