Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 jeg var sammen med typen min kjempe lenge, men så var jeg utro i september å da ble det slutt. jeg fortsatte å ha sex med han jeg var utro med sånn nå og da.. siste gangen var den 11 desember 07 vi brukte ikke beskyttelse, men han trakk den ut.. og den 13 des. 07 fikk jeg min siste mens som varte til den 20 des. den 27 desember hadde jeg sex med eksen min også uten beskyttelse og han kom i meg.. litt etter jul så bestemte eksen og jeg at vi skulle bli sammen igjen og et par uker etter fant jeg ut at jeg var gravid.. har vær hos lege og hun sier at jeg vart mest sannsynelig gravid etter mens og at jeg hadde fruktbarhetsperioden min fra den 27 des - 3 jan. men er det noen sjangs for at han jeg lå med 11 desember er faren?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 En liten sjanse er det jo, siden noen kan få en blødning også etter at de er gravid. Men vil tro at den sjansen er utrolig liten. Eggløsningen din var jo sannsnligvis 14 dager før du fikk den siste menstuasjonen. Sjansen for at du skal være gravid med eksen er derimot stor. Dere hadde jo sex i en periode der du sannsynligvis var fruktbar. Håper ultralyd vil gi deg en bedre pekepinn på når du ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 jeg vet nå at kjæresten min 100% sikkert er faren:) vi var på ultralyd og fikk ny termin 8 oktober! hehe:) dvs at unnfangelsen fant sted rundt den 14 januar, og det er en måned etter at jeg var med han andre fyren! jeg er så glad og lykkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå