Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Vetle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo såååå fiiint da:) Sønnen min på 2 heter Vetle:D Han passer perfekt til å hete det. Utrolig god gutt med passe glimt i øyet, verdens hærligste hehe:)

Ikke så mange som heter det, jeg vet ikke om noen andre enn min sønn, så du risikerer ikke at alle barna i gata heter det samme ihvertfall;)

Annonse

Jeg synes Vetle er et fint navn, men Vetle betyr Vesle og er beslektet med jente navnet Vesla i følge navneguiden. Både jeg og min samboer er høye (over gjennomsnittet) og regner med at vårt barn også vil bli stor. Får du en sønn som med tiden kanskje blir en voksen mann på 1,90 og 100 kilo vil det bli litt dumt med et bavn som betyr vesle!

I de navnebøkene vi har lest står det at Vetle brtyr ungbjørn i sitt 2. år, og den som er født på vinteren. Har ikke sett at det betyr vesla... Mulig det står forskjellig i de ulike bøkene:)

Vår gutt er stor, 92 cm på 2 års kontrollen:)

Det stod det i vår bok også, at det betyr ungbjørn.

Dessuten er det ikke mange som går rundt å tenker på hva navnene betyr... Det er et norskt navn, det er det viktigeste for meg...

Denne gutten KAN bli stor, siden det ligger i genene, jeg er lett oppbygt, men samboer og familien hans er litt kompakte-men man kan jo ikke vite hvordan ungen kommer til å bli! (min sønn på 3 er tynn som en strek)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...