Gå til innhold

Enormt sugebehov, men vil ikke ha smokken!!


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Lille gullet har et enormt sugebehov!! hun suger å suger å suger på hånden sin, tungen sin og klærne mine..men hun nekter å ta smokken sin! har prøvd med flere forskjellige smokk former, men ingen faller i smak.. hun er blitt 2 måneder gammel nå, har prøvd hver dag siden vi kom hjem fra sykehuset, å nå har jeg lyst å gi opp! men kan jo ikke gi henne pupp hver gang heller.. noen som har noen tips??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi vil også helst ha nuk smokkene. Hun tar andre på dagen, men når hun er trøtt og sliten på kvelden og når hun skal sove vil hun bare ha nuk smokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn her og. Har prøvd å gi smokken helt siden fødselen, men nei da. Han putter nesten hele hånda inn i munnen til tider:D

Men nå for tiden virker det heller som at han har skikkelig behov for å tygge. Så kan hende det begynner å klø inni der allerede. Har kjøpt bitering nå, og den er visst god innimellom.

Men som de over her nevner..... Prøv NUK sine latex smokker hvis du ikke har prøvd de. Mange anbefaler de. Det er også den eneste smokken gutten min har såvidt tatt og. Men jeg er i ferd med å gi opp smokken nå. Nå er han 2 mnd og det kan egentlig være det samme!! Førstemann tok heller aldri smokken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har prøvd den å:) suger på den en liten stund før hun finner ut at hun skal spytte den ut.. tror ikke hun er helt sterk nok i tungen, for smokken vil hun ha. men så snart jeg slipper den,detter den ut, mens hun fortsetter å suge! det samme gjelder for så vidt med ammingen å.. må sitte å holde puppen for at den ikke skal dette ut..

bør jeg ta opp dette med legen når vi skal til 3 måneders kontroll??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...