Gå til innhold

alevo?


Misti

Anbefalte innlegg

 

 

Eller hva det heter, sånn dere kjøper på apoteket; supper å div. noen som har prøvd? hvor raskt begynner man å gå ned i vekt? og smaker det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg falt for fristelsen å prøve, etter at ei venninne gikk ned 6 kilo på en uke. Men jeg klarer ikke ta 5 måltider sånt på en dag, da jeg er alene med barna.. får jo mindre energi av dette, selv om det er alt kroppen trenger.

 

Fra dag 1 til dag 2 gikk jeg ned 1.6 kilo... og dag 2 til dag 3 enda ett halvt kilo. Men da har jeg tatt 3 allevo måltider, og 1-2 måltider med sunn mat. Og drikker uhyre mye vann.

 

Det smaker helt greit, men nå har jeg prøvd bare shaken med banan og bringebær og thaisuppen + den blueberry baren. Alt det smaker helt ok, MEN det er jo noe med konsistensen.

 

Har du lest inne på allevo.no? Mye fin informasjon der altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurdere å prøve dette=) får og komme ned, jeg har lagt om kosten så spiser bare sunn mat=) kommer nok ikke til å klare alle 5jeg heller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg har nå godt ned til bare 2 måltider - frokost og lunsj, så spiser jeg 2 vanlige måltider med sunn mat og et mellommåltid med bare frukt. Og allikvel går jeg ned :) I helgen tror jeg at jeg dropper alle, eller tar ett måltid bare... men mandag tenker jeg å ta 3 måltider igjen.

 

Lykke til da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...