Misti Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Eller hva det heter, sånn dere kjøper på apoteket; supper å div. noen som har prøvd? hvor raskt begynner man å gå ned i vekt? og smaker det greit?
RachaelRay Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg falt for fristelsen å prøve, etter at ei venninne gikk ned 6 kilo på en uke. Men jeg klarer ikke ta 5 måltider sånt på en dag, da jeg er alene med barna.. får jo mindre energi av dette, selv om det er alt kroppen trenger. Fra dag 1 til dag 2 gikk jeg ned 1.6 kilo... og dag 2 til dag 3 enda ett halvt kilo. Men da har jeg tatt 3 allevo måltider, og 1-2 måltider med sunn mat. Og drikker uhyre mye vann. Det smaker helt greit, men nå har jeg prøvd bare shaken med banan og bringebær og thaisuppen + den blueberry baren. Alt det smaker helt ok, MEN det er jo noe med konsistensen. Har du lest inne på allevo.no? Mye fin informasjon der altså
Misti Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 vurdere å prøve dette=) får og komme ned, jeg har lagt om kosten så spiser bare sunn mat=) kommer nok ikke til å klare alle 5jeg heller.
RachaelRay Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Hei igjen! Jeg har nå godt ned til bare 2 måltider - frokost og lunsj, så spiser jeg 2 vanlige måltider med sunn mat og et mellommåltid med bare frukt. Og allikvel går jeg ned I helgen tror jeg at jeg dropper alle, eller tar ett måltid bare... men mandag tenker jeg å ta 3 måltider igjen. Lykke til da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå