Gå til innhold

noen som har peiling på blodpropp?

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg litt smerter i venstre legg, akkurat som voksesmerter. Foten ser helt normal ut, men litt strålende smerter nedover i leggen... når jeg våknet i morges var smertene vekke. Men midt på dagen i dag fikk jeg tilsvarende smerter i høyre foten. Synes dette er litt rart, var inne og googlet litt og fant jo selvfølgelig masse info om blodpropp... hjelp!!! noen som har hatt lignende smerter? vet ikke om jeg skal ringe legen i morgen, hva hadde dere gjort?

Fortsetter under...

Hei,

jeg føler noe liknende - men hos meg kjennes det i lysken på høyre sider og voksesmerter er en god beskrivelse synes jeg.

Skal spørre om det ved neste undersøkelse. Men det kan jo også hende at det føles slik fordi kroppen har mer blod i omløp enn vanlig og at det da presser på blodårene?

Men hvis det er bare på et bein over tid så synes jeg du skulle spørre legen.

Krysser fingrene.

=)

ved blodpropp blir den ene foten plutselig veldig hoven forhold til den andre. kansje rød, og kjennes ut som den skal eksplodere...

Kjenner til disse stikningene. Dette kjenner jeg spesielt på kveldene etter att jeg ble gravid. Akkurat som rastløse ben... Forferdelig, men ikke farlig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...