Gå til innhold

Hjelp... Trille for store barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten plugg av en gutt. Han er ett år og 13 kg. De paraply/reise trillene jeg har sjekket ut har maksgrense på 15 kilo... Vet ikke når han kommer til å nå 15kg, men kunne jo tenkt meg å hatt en lett reisetrille for flere år fremover.

Noen med tips/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maclaren har iallefall en trille som skal tåle opp til 30-40 kg tror jeg det var, den nyeste modellen. Er veldig gode triller også, men de koster litt.

Skrevet

Søsterenmin har en Teutonia Timmy. Tror ikke de lages mer, men den ser jo dønn solid ut.

Har lyst på sånn til lettvogn til han på halvannet.

Skrevet

Min gutt er 15 kg nå, og ikke klar for å slutte helt med vogn. Har drevet og sondert en stund, og det er overraskende hvor mange vogner som har maksgrense 15 kg. De fleste "store" vogner virker det som. Har funnet quinny zapp som går opp til 20 kg, det er jo også en lett reisetrille da. En del dyrere enn småtrillene vel:(

Skrevet

Tusen takk for svar! Har også sjekket litt om Maclaren, men trodde de også sluttet ved 15 kg. Må forhøre meg mer, ja. Vet ikke hva modellen heter tilfeldigvis? Pris er ikke så avgjørende, trenger bare en trille til sumo'n:) he, he...

Skrevet

Den heter Maclaren Techno XLR.

Har hørt at den gikk opp til 30-40 kg, men ser jo nå at det ikke stemmer. Står 15 kg på hjemmesiden...

Skrevet

Har du sjekket tfk? Deres vogner skal jo tåle en del. Finner ikke noe om vektbelastning på nett, men den trillen som heter buggster s ser jo knallfin ut =)

Kan se den på www.buggster. de

Ellers så tror jeg easywalker skal tåle opp til 20 kg, iallefall sky, men mener classic tåler (minst) like mye.

Begge vognene blir jo veldig små sammenlagt i forhold til størrelsen sin, men det er classic som er lettest og mest "trilleaktig". Men har jo lufthjul og stor sittedel den også, og svingbart shoppinghjul kan kjøpes som ekstrautstyr.

Men transportbag til er den lett å få med på ferie o.l også. Hører veldig mye skryt om de vognene!

link: www.easywalker.nl

Om du går for en easywalker classic har de tilbud på dem på www.babyjungle.nl - denne nettsiden får masse skryt, og er veldig seriøs

Skrevet

Så kjempebra tips! Jeg har jo faktisk en TFK joggster og bare elsker vognen, at jeg ikke kom på å sjekke dem- og easywalker! Var så opphengt i trille-triller..

Tusen takk for gode svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...