Gå til innhold

Han er blitt forkjöla stakkar liten...

Anbefalte innlegg

Må väre storesöster som har smittet han med sine baselusker. I dag har han värt sutrete, sovet dårlig, snörra har rent og han har värt trist (tårene kommet fort). Ikke värt spes interessert i puppen heller...(håper ikke det er fordi jeg var ute å jogga i går?? Milkshake:) )

Fortsetter under...

Uff.. ja det er så trist når de blir forkjøla de små! Lillejenta mi var skikkelig forkjøla bare 2 uker gammel.. visste ikke helt va jeg skulle gjøre, er jo første ungen. Var skikkelig tungpustet og tett i nesen, så det endte med at vi måtte bygge opp sengen hennes. I tillegg brukte vi nesedråper. Ikke fikk hun sove heller og vi gikk og bar på henne hver natt fra 2/3 tia til klokken ble 5/6. da sovnet hun og sov i 6-7 timer. Helt utslitt stakkar lita! Heldigvis gikk det over, men tror det tok 2 uker før hun var helt frisk igjen. var 2 slitsomme uker,men nå er alt bra! er ei kjempe snill lita jente og sover 8 timer i strekk hver natt:):) Så jeg kunne ikke vært en stoltere mamma enn jeg er nå:):)

Hatt en runde med forkjølelse her allerede og. Storesøster drar med seg litt av hvert hjem fra barnehagen. Startet med hosting her, men utviklet seg til bronkitt. Så i dag er vi ferdig med penicillin-kuren:) Han var skikkelig potte tett stakkar. Kunne høres ut som astma. Men heldigvis er han bra nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...