Gå til innhold

Han er blitt forkjöla stakkar liten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må väre storesöster som har smittet han med sine baselusker. I dag har han värt sutrete, sovet dårlig, snörra har rent og han har värt trist (tårene kommet fort). Ikke värt spes interessert i puppen heller...(håper ikke det er fordi jeg var ute å jogga i går?? Milkshake:) )

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. ja det er så trist når de blir forkjøla de små! Lillejenta mi var skikkelig forkjøla bare 2 uker gammel.. visste ikke helt va jeg skulle gjøre, er jo første ungen. Var skikkelig tungpustet og tett i nesen, så det endte med at vi måtte bygge opp sengen hennes. I tillegg brukte vi nesedråper. Ikke fikk hun sove heller og vi gikk og bar på henne hver natt fra 2/3 tia til klokken ble 5/6. da sovnet hun og sov i 6-7 timer. Helt utslitt stakkar lita! Heldigvis gikk det over, men tror det tok 2 uker før hun var helt frisk igjen. var 2 slitsomme uker,men nå er alt bra! er ei kjempe snill lita jente og sover 8 timer i strekk hver natt:):) Så jeg kunne ikke vært en stoltere mamma enn jeg er nå:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en runde med forkjølelse her allerede og. Storesøster drar med seg litt av hvert hjem fra barnehagen. Startet med hosting her, men utviklet seg til bronkitt. Så i dag er vi ferdig med penicillin-kuren:) Han var skikkelig potte tett stakkar. Kunne høres ut som astma. Men heldigvis er han bra nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...