5hjerter Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hva koster den rundt omkring? Har ikke sjekket priser enda, så tenkte å spørre her inne først:) Vil det lønne seg å kjøpe den i Sverige f.eks??
Ugress Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 http://www.babykos.no/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=112&babykos=bdd5101a6612633c 6fb0bffcb1471cf8 Der finner du pris :-) Vet ikke om det vil lønne seg, har ikke sjekket pris i Sverige. Men er kansje enklere å kjøpe i Norge i forhold til reklamasjon å sånn.. ? Har også tenkt å kjøpe den vogna, eller Mondial. Vanskelig å bestemme seg, men har heldigvis enda god tid på meg.. :-)
5hjerter Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Oj.. er den virkelig så dyr?? Finnes det noen plasser den er billigere tro? E fast bestemt på å ha denne nå... har fundert i evigeheter:)
Ugress Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Ja den e nok d.. Trur d e den prisen den ligg på her i Norge. Får den jo billigere i Sverige, så du kan jo kansje vurdere å kjøpe der?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg var også fast bestemt på emmaljungaen, men herre for en pris:o( Får jo nesten kjøpt en liten bruktbil for den prisen!! Jeg spurte i butikken om de noen gang kom på salg, men det kunne vi bare glemme, de var aldri på salg. Vognene er så populære at produsenten nesten ikke greier å levere de som er bestillt. Fant heldigvis en brukt 2007 mod i den fargen jeg ville ha til 4500 på finn.no. Værdt å sjekke ut, men ring fort hvis du er interressert. De er utrolig populære, og går unna i en fei...
5hjerter Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Hehe, såpass:) Ja, uff... det var extremt! Men får koste hva den vil... SKAL ha den!! Er så skeptisk på å kjøpe brukt, hadde det vært kjentfolk hadde det gått an, men kjøpe brukt fra ukjente... nei, litt kresen der jah:-/ Skal ringe et par butikker i Østersund å hør der, er jo bare 3 timers kjøretur ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå