Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

12. september men skal ta keisersnitt og det gjør de vel som regel 10-14 dager før termin så jeg regner med at det blir rundt månedsskiftet :o)

Du da?

Skrevet

Har termin 1.september :) Kanskje vi sees rundt i gangene dere da;)

Skrevet

Yess. Fikk fødeplass i dag. Termin 3 september. Med tvilling gutter ;o) Så her blir det liv å røre

Skrevet

Jeg har fått fødeplass på B..den 07. september!! Gleder meg så :)

Skrevet

Koselig at det er mange som skal føde der da:) Valgte i hovedsak Ullevål pga barselshotellet, antar at det er andre som valgte det på samme grunnlag:)?

Skrevet

Jeg har også termin 1 sept!

Har fødeplass på avd B. Har ikke valgt Ullevål pga hotellet-har forøvrig hørt flere "skrekk"historier derfra...

Ullevål ble det på meg pga legen tok det vel som en selvfølge at jeg ville dit,av praktiske grunner..nærme bydelen vi bor i...

Men har self et åpent sinn både til avd B og hotellet!!

Skrevet

Fortell fortell, åssen skrekkhistorier? :) Liker å høre både positivt og negativt om ting :) Så har jeg kanskje et litt mer åpent sinn hvis lignende ting skjer med meg;)

Skrevet

Hei, jeg har hørt at på hotellet må man være veldig flink til å "mase" og be om hjelp selv. Det er visst ingen som kommer for å sjekke på deg på samme måte som det er på fødeavd. Man må klare seg mer selv, eller faktisk si ifra når man trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...