Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg trenger forslag til guttenavn som ikke er så mye brukt. Liker litt spesielle navn. Kan gi noen eksempler så dere skjønner hva jeg er ute etter Marelius - ett av mine favorittnavn, sambo hater det- Margido Leander - men minner litt for mye om vuggen.... Håper dere kan komme med maaaange forslag
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hva med: Martinius Martinus Henning Herman Laurits Ludvig Felix Sixten Selmer Helmer Lyder Anton Bernhard
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Takk for mange fine forslag! Mange navn her som kommer med på vår liste, ja Tar gjerne i mot enda flere forslag :) HI
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Vilton Vilme Sune Ture Tage Hjalmar Otto
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Hm... *tenke*.. Her er noen som ikke er mye brukt idag, og som synes er ganske fine: Eilif Evald Millian Georg Karesius Edgar Egon Joar Jomar Heljar Vinjar Ronald Adam
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Grunde Asgeir Osvald Mardon Helmer Palmar Torgrim Ingebrigt
BitteLiten *har født* Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Ådne er det fineste jeg vet.... for det heter gutten vår )
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeppe Jone Ferdinand ...og som jeg skal kalle babyen om det blir en gutt: Silas.
Tyra85 Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Ivo! så kult! mine foslag til fine uvanlige guttenavn: Oleander Cornelis Imre Nataniel Adriel Rohan Valentin Tinius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå