Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 hvordan ser dere for dere en liten Marius? takk for svar!
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det er et navn som er helt fint, hverken mer eller mindre. Litt som Kari, Anne, Lars og Martin - helt ordinært.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Begjynner og bli lei av dette nå! det er noen som hacker min bruker! hold opp med det det med eneste gang! mitt svar: liker det kjempegodt:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg vet ikke hvem det er Lille Kattepus han\hun morer seg med og late som de er noen andre.. ikke gøy! har skjedd #3 ganger i dag ser jeg! Tusen takk for svar flere? Den virklige HI
Arytai Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg synes det er et fint navn og veldig norsk:) samboern min heter det...;P
prebs Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Jeg liker Marius veldig godt! Og sender en klem til Lille Kattepus, så utrolig kjedelig at noen kødder med deg:((( Trodde ikke det gikk an å rappe nick, jeg...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Takk prebs klem tilbake:-) trodde ikke det gikk ann jeg heller:\
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Marius er et fint navn! Jeg liker det godt, og kunne vurdert det selv også :-) Jeg kjenner 2 Marius, og 1 Ole Marius. Alle tre er kjempeflotte, greie og kjekke karer! Har bare gode assosiasjoner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå