Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Noken som veit om det er mulig å ta ultralyd på stork? Skal gå på hormonbehandling og må derfor ta ultralyd for å sjå effekt av beh. Turen til køben er bestilt,men ingen mens enda(skulle komt i går) så det eg lure på no er å dra som planlagt og om det er mulig å få oppfølging der? Hadde blitt veldig glad om noken ville svare meg
ElleL Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg tror ikke de tilbyr det, nei. Nordica tibyr derimot full service.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Stork utfører ikke ultralyd. Det er en ren jordmorklinikk. Det er vel best at du får utført scanningen hos gyn her i Norge før du reiser ned? Evt må du vel ta kontakt med en legedrevet klinikk i Danmark som Nordica e.l for å få utført undersøkelsen. .
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Takk for svar... Har brukt stork før og vil gjerne ha samme donor som eg har til sønnen min derfor vansklig å skifte til Nordica no..Kansje eg kan ringe stork å høre om dei har gyn.som dei samarbeider med.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Reise allerede bestilt sier du...før mens (?) For å vite om syklusen din har respondert bra nok etter hormonbehandling (pergo eller sprøyter..annet?), burde du få utført ul noen dager før forventet eggl. Gyn. kan se follikel utviklingen og forventet eggl., evt kan du også sette eggl. sprøyte for bedre styring av eggl. tidspunkt. Som vil gjøre det enklere med planlegging av insem. tidspunktet for deg. Da må du som nevnt her, få ul her 'hjemme' hvis du ikke allerede er i Dk den perioden så klart. A /)
Silje69 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Du kan spørre Stork om donor-nummeret du har hatt tidligere. Da kan du evt. bestille samme donor fra Cryos, og få det sendt til en annen klinikk. Du må svare på et skjema ang. etiske betenkeligheter før du får oppgitt nummeret. Dette er fordi du kan møte på andre som har brukt samme donor.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Har tatt ptovera tbl.for å få mens,har brukt det fleire gangar før og alltid fått mens 3 dagar etter avslutta beh.Har så gått på pergotime fra dag 5 til dag 9 i syklus- puregon inj.fra dag 9-12 også tatt ultralyd dag12 for å sjå folikkelstørrelse.Har da klaffa slik at eg har vært på stork dag 16 eller 18 på dei tidligare forsøka(blir mitt 5.forsøk no),og tenkte det skulle gå bra denne gangen og,og derfor tatt sjansen på å bestille billig flybill.+overnatting... Får vel bare ta det som en ferietur da,men er irriterande.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå