Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Venter en liten gutt og vi blir ikke enig om navn. Guttenavn er så vanskelig. De navnene vi liker er brukt opp av venner og familie. Hva synes dere om Gabriel Matheo? Jeg synes også Amandus er søtt, men det liker ikke sambo. Har også tenkt på å kalle ham opp etter min bror som het Cato, men finner ingen navn som passer til ettersom jeg da vil ha Cato som mellomnavn. Er ikke glad i norske trauste navn som Per, Bjørn, Tom ol.
loffmusa Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 bjørn liker ikke jg heller, men hva me bjørnar? syns det er så søtt jg:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hmm.. Gabriel Matheo var et merkelig navn. Tenker mest på når barnet blir større jeg da.. Det passer best til småbarn. Amandus er litt barne-tv navn... Men Cato er veldig fint. Vanskelig å finne noen kombinasjoner til det da. Noen tips du kanskje kan kombinere Cato med: Joar Elias Eirik Tord Samuel Iver Arian Mats Oliver
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Gabriel er et nydelig navn som jeg gjerne ville hatt selv om ikke noen venner hadde tatt det allerede. Gabriel Matheo var pent sammen, men er ikke så begeistret for Matheo da... Litt for søtt til en gutt synes jeg. Ang. Cato, det er lettest med Cato som første navn, men dersom dere ikke skal bruke begge navnene til daglig, så er det kanskje ikke så farlig om det ikke klinger perfekt sammen... Hva med: Johan Cato Oscar Cato Nikolai Cato Mikael Cato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå