bianchi Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Startet på sprøyter i dag...og tok etter "gammel vane" ett spray i begge neseborene slik jeg har gjordt de siste ukene...skulle starte med en spray i ett nesebor i dag som jeg startet med sprøyter... Lurer da på om jeg skal hoppe over nesesprayen i kveld eller om jeg skal ta ett spray i ett nesebor slik jeg egentlig skal etter sjema....prøvde å ringe klinikken, men den var stengt for dagen...er kanskje ikke så farlig med litt ekstra nesespray i dag som er første sprøyte dag, sånn at jeg bare fortsetter etter sjema..?? Noen som har gjordt det samme?
Prøvigjen Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 TROR TRYGT DU KAN FORTSETTE ETTER SKJEMA=) LYKKE TIL!
MK73 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Det tror jeg også :-) Skal litt mer til før man trøbler til prosessen, heldigvis.
AniBer Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Gjorde akkurat samme feilen som deg... Jeg tok bare en vanlig dose på kvelden, altså en spray i ett nesebor. Tror ikke det spiller veldig stor rolle egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå