Gå til innhold

Treff i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har termin 10.juni og kommer til å bli sykemeldt om ikke altfor lenge. Har lyst til å treffe andre gravide. Har en jente på 2,5, og fortsatt kontakt med mange jeg traff på BIM-treffene den gangen.

Hvis det er flere som vil treffes, kan vi kanskje finne ut om det passer best med dagtid eller kveldstid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137409115-treff-i-t%C3%B8nsberg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Skal til legen onsdag og prøve og få sykemelding fra og med fredag. Må jo bruke krykker på jobben pga bekkenløsning, så burde jo ha en sterk sak..

Så derfor kan jeg best fra fredag 18. og utover. Kan ta kveldstreff også, men klarer det ikke nå mens jeg fortsatt jobber.

Hva med mandag 21., tirsdag 22. eller onsdag 23.? Mannen min er på jobbreise tirsdag og onsdag, så de dagene må det evt bli på dagtid.

Må jo si det var kjapp respons, 2 andre gravide som også vil på treff som var innom her på et døgn! Det lover bra :)

Annonse

Annonse

Hei hei! Jeg tenkte også å ta meg en tur! Er ikke sånn veldig aktiv her inne, men alltid moro å møte nye mennesker i samme situasjon!

Jeg kommer også til å ha med meg ei venninne! Tror hun trener på active sammen med HI, og ble spurt der om hun ville være med. Og det vil hun gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...