Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 hadde en sa 29 februar hadde utskraping 2 mars blødde en uke .hadde sex etter 11 dager . har ikke fått mensen igjen tok test 29 mars og den var posetiv .var på gyn og der sa de at de kunne se noe men om det er mensen som er i kommingen eller gravid kunne de ikke svare på hcg var på 465.. det er en uke siden men ingen mensen og har ømme bryst skal til ul innvendig neste uke -men blir gal av og vente noen som har erfaring med dette takker for svar
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei. Så spennede! Jeg hadde en sa i januar - 4 dager etter lå hcg på 44 - to dager etter der var den på 5 - Dvs synkene. Man kan ikke bare ta en hcg for å finne ut om alt er bra eller ikke. Man skal ta med to dager mellom rom, synker den som hos meg, har man hatt en abort. Men nå sist når jeg var gravid var den 4 uker siste mens rundt 144 to dager etter på 2800. Jeg hadde en sa i uke åtte (dvs på lørdag) da var den på 28 000 men jeg har ennå ikke fått resultatet fra mandag, men vet at det ikke er noe mer libv. Hcg går fort ned vved en abort, men kan være i lenge enkalte ganger. Jeg er IKKE fagmann men tror nok at du er gravid - normal hcg er på under 4 hos ikke gravide kvinner. for at en graviditetstest skal slå ut må du ha over 25 i hcg. Du må komme deg til legen å måle en gang til, er du gravid skal denne nå ha fordoblet seg annenhver dag tror jeg det var. Og det stemmer det gyn sa - man kan nesten ikke se noe før du er 5-7 uker på vei. Lykke lykke til!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 takker for svaret:-) joda fikk bekreftet sist uke ER GRAVID:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå