Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vi prøver å bli enige om ett navn, men det er jammen ikke enkelt... Kan dere hjelpe oss å rangere? Nikolai Kristoffer Emrik Jørgen Kristian Erik/Eirik Theodor
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Kom på et par til... Eskill og Mattias (med den skrivemåten). HI
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Theodor Nikolai Kristoffter Jørgen Eirik/Erik Emrik
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 På toppen må være Mattias. Men på denne måten Mathias:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 1. Theodor 2. Nikolai 3. Mattias 4. Kristoffer 5. Emrik 6. Jørgen 7. Kristian 8. Eskill 9. Erik/Eirik De eneste navna jeg kunne brukt er Theodor og Nikolai. De andre er ikke stygge, men helt ok.
prebs Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Mange fine navn her, vanskelig å rangere:-)) MEN: 1.Eirik 2.Erik 3.Jørgen 4.Emrik 5.Kristian 6.Nikolai 7.Kristoffer 8.Theodor Nr. 1-7 liker jeg godt alle sammen, er ikke såå glad i Theodor...
<3 lykkeliten <3 Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Eskill - nei Mattias - nei, for svenskt Nikolai - greit Kristoffer - kjedelig Emrik - ok Jørgen - varmt og jordnært Kristian . kjedelig Eirik - nydelig Theodor - fint på barn, men ikke voksne Jeg synes Jørgen og Eirik er finest.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Her er min rangering: 1. Emrik - det er fint, tøft og stødig. Ser for meg at Emrik er en ordentlig tøffing med glimt i øyet! 2. Nikolai - det er fint. Liker "klangen" i navnet. 3. Jørgen - stødig og sterkt. Pent navn. 4. Kristoffer - fint og tøft. Men litt lei av det. 5. Kristian - stødig navn, og ganske pent. 6. Eirik/Erik - liker Eirik litt bedre enn Erik, men begge er litt kjedelige. Theodor - liker det ikke. Synes ikke det er fint.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Oi, jeg så ikke Eskil og Mattias! De navnene liker jeg godt! De får en delt 2.plass med Nikolai.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Eskill Emrik Nikolai Mattias Erik/Eirik Kristoffer Theodor
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Vi har tenkt på dobbeltnavn, siden storebror har det. Min favoritt er Emrik, og mannens er Nikolai... Hva syns dere evt om den kombinasjonen? Eller er det noen andre fine kombinasjoner ut av de navnene vi har på lista? Ang Imre så liker ikke mannen det...hehe. HI
Gjest Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Erik/Eirik - Eirik er et nydelig navn, Erik litt kjedelig Kristian - Fint og tradisjonelt navn Mattias - Mathias er flott, denne skrivemåten var ok. Nikolai - Koselig navn Eskill - Tøft navn, men likte ikke skrivemåten (med to l) Emrik - Morsomt Kristoffer - Fint, men litt kjedelig Jørgen - Tradisjonelt, men litt kjedelig. Positivt at det ikke blir like mye brukt i dag. Theodor - Nei, dette er det eneste jeg ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 Jeg så faktisk ikke det du skrev om dobbeltnavn og han likte best det ene og du det andre.. Jeg så navnene og tenkte at det var kjempe fint sammen:) Emrik Nikolai er nydelig;).. Kjempe fine navn.. Men likevel finest sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå