Gå til innhold

vurderer sykemelding:( (samme som nov.08)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg jobber på et kontor og stirrer ganske så mye på pc-en i løpet av dagen. har vært trøtt å uopplagt i flere uker nå,men kjenner det er skikkelig på grensen til at jeg rett å slett sovner av på jobb-----

har ikke så veldig mye overskudd til sønnen min på 3 , om ettermiddagen å får skikkelig dårlig samvittighet for dette....vet det er normalt å være trøtt å sliten spesielt de første mnd,er nå i min 9 uke.

er det fælt av meg å få ordnet en sykemelding på kanskje to dager, bare for å komme meg "til hektene" igjen....:(

hilsen ei med dårlig samvittighet...

Fortsetter under...

du har rett til tilrettelegging på jobben, så det burde du jo først å fremst årdne med! er jo tross alt ei stund til du får fødselspermisjon!men du kan jo snakke med legen og fortelle vordan ståa er. h*n ordner vell en parr dagers sykemelding til deg! ingen problem....

jeg er 30+5 i dag. jeg jobber som sykepleier, og har sakt klart i fra at det må tilrettelegges viss jeg skal klare å jobbe helt til permisjonen begynner! det harde vært flinke med! så du har rettigheter som gravid dame i Norge!

Lykke til med alt:)

• 1 måned senere...

off, jeg måtte grine meg til sykemelding 20% i to uker, så ville hun ikke gi meg mere.

Hun sier også at ryggvondtet jeg har hatt fra dag 1, går over, er nå 4,5 mnd, og har ikke gitt seg. Føler jeg ikke blir tatt seriøst, så derfor har jeg nå byttet lege. Har ikke vært hos han nye enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...