Gå til innhold

Hei.. er dette bivirkninger alt sammen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalm, super trøtt hele tiden, og bare tisser.. er dette bivirkninger av crinone?? er på rugedag 7 satte inn for ei uke siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å vite hva som er bivirkninger av medisin, og hva som er tegn på graviditet. Dette er det store spørsmålet for alle, men jeg personlig tror bare du må vente å se. Du får tenke positivt og se på det som en STOR mulighet for at alt er bra!! :-)

Jeg er 8 uker og 5 dager på vei, og har akkurat de tingene du beskriver: Vanvittig trøtt, oppe et par ganger å tisser hver natt, og er litt kvalm i ny og ne.

Stell godt med deg selv, og lykke til!

Skrevet

Hehe slår deg, har nå vært oppe 4 ganger hver natt og tisset, slitsomt..

Ja får bare vente, skal ikke teste før 16 april.. en uke igjen :o))

gratulerer så mye med spire!!! fantastisk..

Skrevet

Krysser fingere for dere som venter=)

Skrevet

Det er iallefall spennende symptomer du har :-) krysser alt som krysses kan for deg!!!

Skrevet

Kan muligens være bivirkninger av crinone... Jeg tar progesteron i sprøyteform hver kveld, og det er bare da jeg har lignende symptomer. Ellers kjenner jeg absolutt ingenting - ennå. Er nå på rugedag 5. Blir helt utslitt av denne ventingen, men den som venter på noe godt, osv...??

Krysser fingrene for deg også:)

Skrevet

Ønsker deg også masse lykke til :o) måtte vi lykkes nå begge to :o)

Skrevet

Jeg syns det høres ut som om duer gravid, jeg. Nå kjenner ikke jeg til crinone, men har aldri hatt slike bivirkninger av progestan;)

Lykke til!!!

Skrevet

Dette høres jo spennende ut, Tullemor1 :o)

Hvordan er det sammenlignet med dine tidligere forsøk? Jeg håper at dere vil lykkes nå!

Klem fra

Skrevet

Hei hei,

naa har jeg ikke vaert her inne paa laaaaang tid.

Fint aa hoere at du er ruger,

og det hoeres ut som graviditets tegn.

Jeg hadde sjekka jeg.....

Naar jeg ble gravid med minsta, fikk det satt inn to egg, og testa etter en uke, og den var positiv...naa var det riktignok to der naar vi var paa ultralyd, tror det er derfor jeg testa positivt saa tidlig....

men jeg hadde i hvertfall akkurat de samme tegnene som deg.

Jeg tok ikke crione, men progrestan intramuskulaert men merka aldri noe til bivirkninger fra den.

Haaper virkelig at du lykkes denne gange, det hoeres lovende ut.

hilsen ei fra over dammen,

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer osv.. men ikke vært såååå trøtt, kvalm tidligere.. ømme pupper osv har jeg jo hatt hver gang..

Er på dag 8 i dag.. spennende.. men har begynt å miste troen litt.. har bare en dårlig følelse.aner ikke hvorfor..

Får prøve å tenke positivt.. :o))) til det motsatte er bevist..

Skrevet

Hei proud mom. det var lenge siden.. kjemepe kos å høre fra deg..

Jeg vil ikke teste før jeg skal dvs 16 april.. onsdag

Men kommer det blødninger i løpet av helgen kan det være jeg gjør det.. men prøver å holde meg :o)

Fikk endelig 2 egg på denne gangen så det er jo kjempe bra endelig...

Hadde 8 egg, 6 ble befruktet.. 4 var veldig bra, 2 inn og 2 på frys..

Stor klem fra meg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Kan være begge deler dette... jeg hadde akkurat de samme symptomene ved negativt som positivt forsøk...

Men satser på det dette er virkelige symptomer vi vel? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...