LilleBjella Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Dusjforhenget er festet i taket på badet vårt, og finner ikke lange nok dusjforheng. De som selges på IKEA er ca 20 cm. for korte. Noen som vet hvor de selger ekstra lange dusjforheng? Evt. steder de selger dusjforheng som metervare?
MrsMayer ♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hvor lange er de på Ikea da? På Jysk har de 2 m lange og de også metervare, men det er kanskje ikke alle butikkene som har igjen da det er en utgått vare.. Princess og har 2 m lange..
temine Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 På stort sett alle stoffbutikker jeg har vært på har de hatt et lite utvalg av metervare i dusjforhengstoff. Hadde ikke akkurat det jeg ønsket meg da, men fikk bestilt og kom 2 uker senere. Veldig lett å sy selv, bare å sømme rundt kantene og feste slike kliper øverst der det henger i taket:)
LilleBjella Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for svar! IKEA sine er også 2 m lange, og trenger minst 220 cm. Da skal jeg jammen ta meg en tur og se på metervare og eventuelt bestille. Har heldigvis symaskin, så skal nok klare å sømme litt selv:)
Caroline M. Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Min svoger kjøpte ekstra lange dusjfoheng (220cm) fra Decoprodukter A/S som leverer alt av tilbehør til bad + solskjerming. Se facebookside for bilder: http://www.facebook.com/decoprodukter
KulPåMagen4 Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Tror nok også åhlens kan ha ekstra lange Lykke til!
Dragonfly81 Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Sjekk og ut La Redoute sine nettsider, trur eg har sett lange dusjforheng i katalog der før, i interiørdelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå