Minilille Skrevet 9. april 2008 #1 Del Skrevet 9. april 2008 Hei. Da jeg jobber 50% kveld og helg har jeg behov for barnepass fra ca 1330-1600 fra jeg reiser på jobb, til far kommer hjem. Vi flytter til Åsane nå, men om noen kan passe i byen kan vi levere/hente mini der på vei til jobb. Dette gjelder hver onsdag, hver tredje torsdag og hver tredje fredag. Mini har akkurat fylt 1 år, er glad og tilllitsfull:) Dersom noen er hjemme med en liten, og har lyst å "bytte" tjeneste, kan jeg gjerne ha deres like mye i bytte mot at dere passer ham. Men jeg kan også stille som dagmamma frem til han -forhåpentligvis- får barnehageplass..Mandag, tirsdag og noen torsdager/fredager. Er utdannet vernepleier og har selv jobbet i barnehage. Med en liten i hus har vi det tilrettelagt, og det hadde vært koselig for ham å ha en å leke med:) Ledig fra begynnelsen av mai. Ta kontakt pr mail [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137407537-trenger-barnepass-2-3-timer-1-2-dg-pr-uke-kan-selv-v%C3%A6re-dagmamma-ca-3-dg-pr-uke-%C3%A5sane/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå