AniDal Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei. Jeg har fått tips om at du skal være flink til å spå. Kan du se noe graviditet på meg? Evt når og kjønn... Og hvis du får opp andre viktige ting, kan du gjerne si ifra om det også. Du kan gjerne legge det direkte i postkassa mi. Og hvis det er noen andre som har noe de ser, vær så snill å gi beskjed... Håper.....
AniDal Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. april 2008 Hei igjen. Leste noe lengre ned her om noe nøkler. Da har jeg en case til deg. Hadde vært super happy om du kunne kikka på det. Kjøpte meg nye briller i desember. Så gikk det e 1 1/2 mnd, så mistet jeg de. Og det er veldig kjedelig. Tror du du kan se hvor de er? Og svar meg i postkassa er du grei, det er så mye enklere enn å lete opp trådene. Det er så stor aktivitet på disse sidene.. På forhånd TUSEN TAKK!
AniDal Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Her kommer en til du... Jeg glemte å skrive at jeg er født 14.06.81. og han 11.06.78.. Sånn, da håper jeg det ikke er noe mer jeg kommer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå