Gå til innhold

KyllingKjøttdeig i kjøleskap,gikk ut på dato 6/4.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da burde jeg kaste den, ikke sant?

Eller kan den brukes så lenge den stekes godt?

Har aldri brukt kjøttdeig som har gått ut på dato før, men det hadde gjort middagen idag litt enklere...

Fortsetter under...

Skrevet

Du kjenner det fort på lukta om du burde kaste den!

Skrevet

Altså, jeg må innrømme at jeg er litt mer skeptisk til alt som har med kylling å gjøre når det har gått ut på dato:/ Hvis den har vært fryst, så er det ikke noe problem da.

Skrevet

tro meg du lukter d om den er gammel:) vi hadde prior kjøttdeig av kylling samboer skulle steke å d stinka i hele leil rotten kylling! hehe men den var en dag over dato bare.men ikke alle er så ille...åpne den..om d lukter vanlig så kan du bruke den:)

Skrevet

jepp jeg ville ha kastet den:/ spiser ikke noe som er utgått på dato,selv om d ikke lukter av d. men jeg har opplevd matforgiftning av kjøttdeig da så da blir man mere forsiktig.

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg nok kastet den ja....litt hysterisk kanskje, men bruker ikke kjøttprodukter etter utløpsdato.

Annonse

Skrevet

Kast den!! Hadde den kunne brukes,så hadde det vært best før-dato,og ikke siste forbruksdag!

Skrevet

Jeg ville ha kastet den

Skrevet

den trenger ikke være ødelagt. lukt på den, er du det minste i tvil, så kaster du. :)

Skrevet

Da gikk den i søppla, better safe than sorry...

Skrevet

Da gjorde du "det eneste rette" :-). Rå kylling er i katagorien svært lett bedervelig mat... Jeg spiser ikke slike produkter om det nærmer seg siste forbruksdag engang... Men som det ble sagt lenger oppe; du hadde garantert luktet at den ikke var i orden. Lukta er ikke til å ta feil av.

Skrevet

Den hadde jeg ADLRI brukt... yikes...

Skrevet

Kylling blir fort dårlig. Dårlige erfaringer med det ja. Og også årsaken til at min mann den dag i dag ikke får lov å lage mat, han lukta ikke at kyllingen var oversur..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...