Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Var det pga kvalme og oppkast, eller bare tok dere av uten at det var noen særlig grunn? Hvor mye tok/har dere tatt av?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Gikk ned over 8 kg pga ekstrem svangerskapskvalme, var på vekta i morges og ligger ennå ca 2 kg under startvekta. Men så har jeg hatt influensa i 3-4 dager nå også, hehe... begynte på 98,5 kg Veier nå 96,5 er 32+6 i dag
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg gikk ned ca 6 kilo de første mnd pga kvalme og oppkast. Disse har kommet sakte men sikkert tilbake samt noen kilo til. Nå har jeg stoppet opp. Har ikke lagt på meg i det hele tatt de siste ukene. Sliter med maten for tiden. Har liksom ikke plass til noe mat. Spiser jeg en skje med suppe for mye går jeg bare og hilser på maten og raper. Har kastet opp litt i det siste dersom det har blitt litt for mye mat også :-( Merker på mine gravidbukser at de sitter mere løst over rompe og lår. Skulle gjerne klart å spise litt mere jeg altså.... Synes det er veldig slitsomt og vet at det kommer til å bli verre. Er jo "bare" 30+0 i dag så har mange uker igjen til vesla skal komme til verden!
081013 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 har ikke vært kvalm en eneste dag heldigvis:) har ikke direkte tatt av, men lagt på meg 1,2 kg frem til i dag (39+4), jordmor mente at i tillegg til det jeg har lagt på meg i svangerskapet, så har jeg minst tatt av 10 kg..og det er jo midt i blinken. En god start og motivasjon til vektreduksjonen som jeg har planer om etter fødselen;) må si at jeg er litt stolt!!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei... Jeg har gått opp 3.5kilo til nå, er i uke 35+4, så har jo ikke direkte gått ned, men legen og jordmor sier jeg har tatt av meg i meg selv, dette merer jeg også, det er litt moro, forlovelsesringen detter nesten av, og merker det på lår og overkropp at jeg har blitt mindre... Håper det detter av endel ekstra kilo etter fødslen
Desembernisse Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Vekta viser 12 kg mindre nå en da jeg ble gravid. Er 18 uker på vei. Har ikke væt spesielt kvalm, men fått påvist svangerskapsdiabetes. Dette har ført til at kostholdet er lagt om. Aldri så galt......
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 er i uke 34 og har tatt av 2 kg. Har kastet opp en del frem til ca uke 18. Har nå fått sv.dia for 5 uker siden og lagt om kostholdet.
ILRK Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Har verken tatt av eller lagt på meg i svangerskapet enda jeg, Er 24 uker på vei nå da, så de kan jo komme snikende etterhvert...
HegeAE Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Gjekk ned 10 kg under sist svangerskap pga gallestein og måtte legge om kostholdet for å ikkje få gallesteinskollikk. Var på vekta i dag tidleg. Og hadde visst gått ned 1kg. Er ikkje meir enn 11 veker på vei.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 jeg veide 70 kg i uke 12, og nå i uke 22 veier jeg 63 ikke vært kvalm, men bare kuttet ut usunnheter, med hensyn til barnet, og erstattet det med sunne ting. jeg er 171cm.
tvillinger i oktober Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Jeg har gått ned 10 kg pga kvalme og oppkast. Har ikke lagt på meg noe ennå. Er 14+4 med tvillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå