trulte0309 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 j har sånn hjemme doppler.. og når j har hørt etter hjertet, så har j funnet 2 hjerter.. me ganske lang avstand fra hverandre på magen.. jeg har tatt d opp me både jordmor og doktor, men de sa att j måtte vente til ul.. j syns d er litt rart om d er 2 der å, for j har kjempeliten mage.. men blir så usikker når en lege sa i uke 11 att han så 2, også pratet han d bort.. men j kjenner daglig liv, har gjort d siden uke 11-12.. er litt over uke 17 nå.. noen som kan hjelpe meg??
Oslo-71 modell Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde ikke mage før uke 20 eller noe sånt.. Du kan jo ta en tur på privatklinikk for UL hvis det er noe sånn i nærheten av der du bor. Jeg så mine små på privat UL i uke 8:-) Lykke til!
trulte0309 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 takk for svar:) så d kan fortsatt være mulig?? får litt hjertebank når j tenker på d.. hehe:) hadde nesten slått meg til ro me att d bare er 1.. hu jordmora j hadde, var skikkelig klønete.. fant nesten ikke hjertelyd, noe j gjør me en gang.. trudde kanskje j kunne få tidligere ul hvis d var usikkerhet om flerlinger?? hu sa også att alle 2 gangsfødende tror att de får 2, pga stor mage fort.. men d er ikke derfor j har den følelsen.. huff.. litt frustrerende dette her..
Oslo-71 modell Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg er førstegangsfødende jeg da,så da blir det litt anderledes kanskje? Tror ikke man får tidligere UL selv om man tror det er tvillinger. Jeg hadde fått påvist tvillinger på privat UL,og fikk ikke ordinær UL på sykehuset før uke 21 selv om jeg ringte opp og spurte. Det beste er å ta en privat UL hvis du lurer veldig:-)
trulte0309 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 jeg har fått time på ul den 15 april:) så da blir d ikke så lenge før enn j får svar allikevel:) d blir godt:)
Sognemor Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Høres mystisk ut dette her...Det at du hører to lyder på forskjellige steder kan være at den ene lyden er fra navlestrengen..men det at du har kjent liv så lenge kan være et tegn på tvillinger.Selv hadde jeg egentlig ikke noen anelse om tvillinger før ordinær UL i uke 18,men syntes magen min vokste farlig fort...noe den ikke gjorde de to første gangene!Lykke til med ventinga...bare 6 dager igjen nå da!!
trulte0309 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 har tenkt d j også.. att d er sikkert en annen logisk forklaring på att j har hørt 2.. men har kjent liv lenge.. magen blir skikkelig hard til tider, sjøl om den er veldig liten.. heldigvis ikke lenge igjen til ultralyden.. så får smøre meg med tålmodighet:) takk for svar:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå