Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vi venter nr 2 nå og har kjøpt inn en stor odder dypvogn fra Danmark. Den har liggemål på 95 cm, er god og varm og den kan brukes som sovevogn i barnehagen når den tid kommer. Vi brukte og dypvogn til nr 1. Fik ufattelig mange rare blikke fra andre mammaer. Virker som om det er helt ufattelig at noen virkelig bruker store dypvogne nå til dags. Vi mener vi velger det rigtige og beste for babyen.
lucky_mom Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Vi har også valgt å bruke en stor og solid Simo dypvogn når barna våre var små, og så heller kjøpt inn en litt mer snerten sportsvogn når den tiden kommer :-) De har vært 6-10 mnd når vi har gått over til sportsvogn.
førstegangs*mamma Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 jeg har brukt simo classic en stund.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Godt å høre at det er flere som meg. Kjøpte en dansk dypvogn av merke "trille" når vi var på ferie i Danmark. Den har også liggemål på 95 cm og en ekstra "lift" til den nyfødte. Sambo kaller det konfirmantvogna (vi har en oth i tillegg) og jeg kjenner jeg er spendt på reaksjonene når jeg kommer trillende på monstret mitt =)
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Hvorfor bry seg om hvordan andre ser og synes? Ha det dere synes er det beste for babyen deres, og det dere liker selv! Har hatt robust 99 modell Simo til begge mine, men nå har nå jeg falt for de nettere trehjulingene grunnet vogndilla. Så det blir nok noe annet neste gang. Simoen er allerede solgt
*Willow* Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Vi skal bruke en god, gammeldags bagvogn til Hulda.Er på jakt etter den riktige vogna nå, håper den dukker opp snart:)
*bubbs* Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg skulle gjerne kjøpt om de var å få til salgs, men jeg gidder ikke reise helt til Danmark for å kjøpe en vogn. SÅ viktig er det ikke.
Smånetta 14.mai Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en Trille Hippa. Duovogn på klingende dansk med enorm liggemål.. Alle danske mødre starter fortsatt med dypvogn. I hvert fall de fleste, da. Følte meg i hvert fall helt normal i København. De ligger jo så godt og trygt der nede. Skal bruke dypvogna til nr to også, jeg.
Duracella Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde dypvogn til førstemann, og angret på det valget. Viste seg at "alle andre" hadde softbag eller hardbag, som de lett kunne kneppe løs og bære med seg. Jeg kom ikke inn på babykino pga vognen, fikk ikke ta med understellet inn i salen pga brannforskrifter! Og på barselgruppa og andre besøk, kunne de andre bære med seg ungene inn i bagen mens de sov, og jeg måtte da sette igjen vogna ute hvis den var møkkete eller baksere hele skiten opp trappa hvilket var en kjempejobb.... Jeg har dårlig rygg så dette var et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå