Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Spottet dere etter lapen? Jeg blødde litt rett etter ( samme dag), men ca 4 dager etter har jeg begynt å spotte bittelitt. Det er bare av og til og det har vart nå i 5 dager. Noen som opplevde det samme?
Miss Dynamite Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 altså, jeg hadde sånn lap op. fordi de fant endometriose =( det er vanlig å blø etter noe slik, de gjør jo tross alt diverse ting inni der... hmm.. iallfall hos meg
Endaenbabyønskes Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hei! Ja, jeg blødde ganske mye rett etter og noen dager etterpå. Skulle hatt mensen rett etter Lap. Tror det er veldig individuelt, men man skal følge med på feber, smerter osv.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Takk for svar jenter. Begynte å blø litt her i stad, men skal ha tr rundt denne tiden også. Så litt vanskelig å skjønne om det kommer av det ene eller det andre.. Har iallefall ikke noe vondt, så det er jo bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå