Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Dere som har hatt SA som begynte med brun utfold/spotting: hvor lenge spottet dere før SA var et faktum? Er 6+6 i dag, og har spottet i 5 dager. Kan dette være begynnelsen på en SA?
camilla - med snart ny spire Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde brun utflod i ca. en uke, deretter kom det brunt/gamelt blod som gradvis gikk over til friskt blod. Oppsøk lege og be om UL om du er redd. Lykke til:-)
bomsa Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 jeg spotta en dag før det fosset...men enig med forrige innlegg at du burde kontakte lege, er ikke bra å gå rundt å være bekymret...
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 jeg blødde brunt i en uke, men i følge legen var dette kun en blodåre som var sprukket. to dager etter ul da han konstanterte dette fikk jeg masse rødt blod, dagen etter store smerter og så ble det en utskrapning. Men den brune utfloden hadde ingenting med min sa å gjøre, det var kun en blodåre!
trulte05 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 jeg hadde ingen brun utflod før min SA. begynt å komme frisk blod på fredag kveld og hadde SA på lørdag kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå