Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei. Noen som skal ha egguttak uke 19? Hører til på Hausken, super lege - supre medarbeidere. Har noen erfaringer derfra å dele med oss andre? GLEDER MEG!!!! Lykke til alle jenter!
Ann-ch. Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei guggien. Jeg skal mest sannsynlig ha uttak i uke 19,hvis alt går som det skal. Har ikke noen erfaringer fra Hausken å dele med deg, da jeg har vært på Riksen og nå Aleris. Ønsker deg masse lykke til:-)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Da er det bare å krysse fingrene og håpe det går bra for oss begge. Koz!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg skal hos Hausken, men ikke før i uke 24. Ønsker dere jentene i uke 19 lykke til. Hilsen
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Hei, hei! Vi var det første paret Hausken utførte ICSI/TESA/PESA på privat, og jammen satt spiren med en gang! Baby født i juni i fjor av lykkelig moden mor på 42 år. Har fryseegg som skal inn i sommer hvis fryseeggene overlever tining, men akkurat det er jeg veldig skeptisk til. Av 17 befruktede egg levde 10 første døgn og fem neste døgn. Regner derfor med at de eggene som er nedfrosset har høy mortalitet, noe annet ville overraske meg stort. Har da også svært liten tro på at det blir mer enn 1 barn på 1 stimulering, men jeg er kjempefornøyd uansett. Klinikk Hausken med alle de som jobber der er bare helt suverene, så lykke til med forsøket ditt guggien;) Det Jon ikke fikser tror jeg nesten ingen kan fikse;))
Twinny Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Lykke til! Er selv kjempe fornøyd med klinikken og alle som jobber der! Selv etter fødselen ringte Elise for å høre hvordan fødselen hadde gått og hvordan det gikk med oss:) Utrolig bra at de har gitt oss på vestlandet et så bra tilbud!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå