Gå til innhold

Junitreff i Oslo? Vi er to damer som tenkte å møtes neste uke, flere som vil være med?

Anbefalte innlegg

Vi er to damer som tenkte å møttes! er det flere som vil være med? Det er jo alltid koselig med flere på trilletur og cafébesøk!!

Vi holder til i Oslo, og tenkte da oslo sentrum. Sted er ikke bestemt enda, så det er bare å komme med forslag.

Det er sikkert forskjellige dager som passer til de fleste.

For meg passer fra tirsdag den 15. og utover. Flere som er med?

Ha en fin dag jenter, så håper vi blir en liten gravidgjeng!

Ha en superfin dag!

Fortsetter under...

Annonse

Hei jenter! Har dere hatt det hyggelig? Det var umulig for meg idag ettersom jeg jobber. Men jeg blir med neste gang om tidspunktet passer. Hold meg oppdatert!!! =) Jeg skal jobbe 60 % fra nå av, så da kan det bli enklere for meg å møtes på dagtid også =)

Hei på deg! Vi var tre stk, og det var kjempekos...vi spiste og pratet i et par timer før to av oss gikk litt rundt i Oslo og titta litt....Ja neste gang så må du være med! Men da kan vi ta en dag som passer for deg da, på kvelden eventuellt eller på dagen om du heller synes det passer!

Ha en fin dag!

Annonse

Filler'n, jeg så ikke dette innlegget før i dag....

Sykmeldt 50%, så jeg er også veldig klar for å bli med på treff på dagtid...

Har ikke vært så aktiv her inne, men jeg skjønner jo at jeg må bli det nå...he-he

Hei! så dumt... fikk ikke med meg det her før treffet var over. Blir gjerne med neste gang. kjekt og møte noen som er akkuratt like langt på vei. kan ikke vi sette opp nytt treff om 2 uker eller noe ??

Hei igjen, næ men så bra!!! Da kan vi sette i gang et nytt treff neste uke eller neste uke der igjen? Jeg kan som regel hele tiden, da jeg er 100% sykmeldt i april måned.... Hva har dere mest lyst til da? På dagen eller kvelden?

Kjembra damer.....da drar vi igang et treff til om ikke så lenge, kom gjerne med forslag på når det passer for dere...

ha en super dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...